Julklappstips

Jag tänkte dela med mig av julklappstips till er med idé torka :)

Först kommer fina klappar som stödjer Barncancerfonden, vilket ligger varmt om hjärtat för mig som genomgått
cancer och klarat mig.



Give Hope halsband. Silverhalsband med berlock och liten färgad plupp under.
Finns i färgerna Orange, Blå, Rosa, Grön, Vit och i kedjelängderna 43 cm samt 34 cm.

Halsbandet kostar 500 kr varav 200 kr går till Barncancerfonden.


Min favoritfärg är blå

Halsbandet beställer du HÄR


Barncancerfonden har även ett halsband som heter HOPE


Även det är en kedja i silver med en ring med budskapet HOPE. Vid låset sitter en hematitpärla.
Kedjan är 45 cm lång.

Halsbandet kostar 295 kr varav 150 kr går till Barncancerfonden.
Det beställer du HÄR


Till dom lite mindre så finns nallen Tryggve som gåvogram



Tryggve är virkad och kostar 175 kr varav 125 kr går till Barncancerfonden.
Honom hittar du HÄR


Halsbanden säljs också i utvalda smyckesbutiker men jag skulle rekommendera att beställa dom för då går en större del av pengar till Barncancerforskning vilket är det Barncancerfonden sysslar med.



Nu till lite andra presenter.

För mamma/mormor/farmor



The body Shops nya hudvårdsserie med granatäpple för mogen hy doftar underbart gott och är en bra julklapp!
Pris på produkterna är 175-295 kr


Ett annat kit från The Body Shop som passar dottern/systern/mamma/tjejkompisen
är



Jag valde just Shea för jag tycker den luktar himmelskt.
Produkterna kostar 45-215 kr.


Till killen/sambon/mannen/killkompisen så har Jean Paul Gaultier en fantastisk doft
som heter "Le Male EdT"


Finns på Kicks med priser från 597kr. Tycker man det är dyrt finns det alltid deodorant, showergel, deospray och after shave för en billigare peng. Du hittar den HÄR eller på din närmsta kicks butik

Ett tips är att prova dofta på den nya Jean Paul Gaultier "Le Male Terrible EdT"


Ett annat säkert kort inom herr dofter är "Armani Code Men EdT" av Giorgio Armani


Den kostar från 465kr på Kicks och Kicks.se



Andra lite billigare julklappar som alltid är bra och kul är:

•Ansiktsmasker
•Nagellack
•Presentkort m.m.


Nu ska vi se på Lie to me och äta mina nybakade kladdkakemuffins! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hihi tack :D 3 veckor kvar <3

2010-11-16 @ 22:29:14
URL: http://annasbasement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0