Jag kan inte fatta att jag vann!

Åh jag blir så glad! Jag som aldrig vinner något var nu med i en tävling hos
Småstadsprinsessan och vann detta:



Ett läppglans med plumping effekt! Jag blev helt chockad av förvåning.
Det gjorde verkligen min dag. Besök hennes blogg via länken där uppe. Den är super och full av massa roliga tävlingar!


Och en annan grej, nu är jag brunett igen och det känns super! Är verkligen nöjd och slänger väl upp någon bild
senare. Använde Soyance 5.68 för den lite rödare nyansen och de var helt klart rätt val känner jag nu!

See you later!



Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha jaa eller hur ;)



Asuum att du vann btw :D Och grymt med brunt hår ju^^

2010-11-06 @ 20:16:43
URL: http://annasbasement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0