Nu ska jag skärpa mig!

Jajjemän! Nu är det dags för en nyttigare kostplan främst för eget välbefinnande.
Så nu säger jag farväl till allt socker och alla kolhydrater för en bättre kost. True happiness starts within yourself.
Idag var första dagen och de har gått bra, förutom att jag fick peta bort alla makaroner ur kycklingsalladen på
skolan.

Är fortfarande förkyld med konstant feber och jag som gick till skolan i den goda tron att de skulle vara nått litet
upprop bara, fick ge upp och fara hem. Känns ganska värdelöst att börja skolan igen. Inga pengar har man för lite höstshopping heller, för nu är det verkligen höst! Fick dra med mitt feta paraply ut till bussen imorse, inte kul.

Påtal om något annat, så gillar jag Isadoras nya nagellacks kollektion skarpt "Isadora Graffiti Nails".
De går ut på att man grundar med ett vanligt nagellack och efter de har torkat stryker man över ett annat som spricker upp och bildar mönster i nagellacket, häftigt! Själv köpte jag ett grundlack i rosa och ett "graffitilack" i blått.

Ett exempel på hur de kan se ut:

Bilden hittade jag på google :)

Näe usch har sömnproblem pga halsont men ska göra ett försök till att slumra nu!

Godnatt

//Matilda

Kommentarer
Postat av: Annabanana

ETT SÅNT VILL JAG HA!!!!!!!!!!!! :O:O

2010-09-26 @ 15:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0